Sıkça Sorulan Sorular

Yaşamın her anında Purefrost yanınızda…

Nasıl Sipariş Verebilirim?

Purefrost ürünlerinden dilediğiniz miktarda sepetinize ekleyerek alışverişe başlayabilirsiniz. Siparişinize farklı ürünler ekleyerek alışverişe devam edebilir istediğiniz zaman sağ üst köşedeki sepetim kısmından sepetinizi görüntüleyebilirsiniz. 
Üyelik bilgilerinizi doldurarak veya üye olmadan da sipariş verebilirsiniz. Siparişe devam ettiğinizde sistem sizi ödeme sayfasına yönlendirecektir. Ödeme yöntemini seçerek ödeme bilgilerinizi doldurabilir ve alışverişinizi güvenle tamamlayabilirsiniz.
Siparişiniz tamamlandıktan hemen sonra işleme alınacak ve tüm aşamalarda tarafınıza gerekli bilgilendirmeler yapılacaktır.

Hediye gönderebilir miyim?

Purefrost.com.tr üzerinden hediye gönderimi yapabilirsiniz.

Ürünlerin Garantisi Var mı?

Ürünlerin garantisi vardır, fatura ibrazı gerekir. 

Hangi Durumlarda Ürünler Garanti Kapsamına Girer?

Purefrost.com.tr ‘dan satın aldığınız ürün, kullanım sürecinde, malzeme ve üretim hatalarından dolayı arızalanırsa ürününüz garanti süresi içerisinde ücretsiz olarak değiştirilir.

Sitenizde Kredi Kartı Bilgilerimi Vermem Güvenli mi?

Kredi kartıyla yapacağınız alışverişlerde güvenliğiniz için en son teknolojileri ve en iyi servis sağlayıcıları kullanır. Kişisel bilgilerinizi girdiğiniz her sayfada tarayıcınızın altında bir anahtar vardır. Bu anahtar tarayıcınızla gönderdiğiniz hiçbir bilginin 3. şahıslarca görünemeyeceğinin işaretidir. Purefrost.com.tr, bankalar tarafından da kullanılan SSL sertifikasına sahiptir. SSL sertifikası sayesinde güvenliğinizi riske atmadan sitemizde özgürce alışveriş yapabilirsiniz.
Bizimle paylaştığınız kredi kartı bilgileriniz; adres, telefon, mail adresi vb. kişisel bilgileriniz hiçbir şekilde başka kuruluşlarla paylaşılmayacaktır ve gizli tutulacaktır.

Alışverişimi Ne Şekilde Ödeyebilirim?

Sitemizden gerçekleştireceğiniz siparişleri, Kredi kartınızı kullanarak  peşin yada taksitle alabileceğiniz gibi dilerseniz Havale/Eft yaparak da gerçekleştirebilirsiniz.

Havale/Eft İle Nasıl Ödeme Yapabilirim?

Havale/Eft seçeneğine fatura ve teslimat sayfasında Kredi kartı sekmesinin yanında bulunan Havale sekmesini tıklayarak ulaşabilirsiniz. Ekranda çıkan Havale bilgilerine ödeme yapmanız durumunda sipariş işleminiz gerçekleşecektir. 
Siparişinizi verdikten itibaren 3 iş günü içerisinde ödemenizi gerçekleştirmemeniz durumunda siparişiniz iptal olacaktır.
Havale açıklaması kısmına sipariş referans numaranızı mutlaka yazınız. Aksi taktirde siparişinizin onaylanması gecikebilir.

Fiyatlara KDV Dahil Mi?

Sitemizden yapacağınız tüm alışverişlerde fiyatlarımıza KDV dahildir. 

Alışverişimde Taksit Seçeneğinden Nasıl Yararlanabilirim?

Satın almak istediğiniz ürünü sepetinize ekledikten veya hemen satın al butonunu tıkladıktan sonra alışverişinizin gönderileceği adres bilgilerinizi doğru şekilde doldurmanız gerekmektedir. Ödeme işlemi sırasında kart bilgilerinizi girdikten sonra sistem size taksit olanağı sunuyorsa karşınıza çıkacak taksit seçeneklerinden birini seçerek alışverişinizi taksitlendirebilirsiniz.

Kredi Kartı ile İşlemimi Tamamlayamıyorum Sebebi Nedir?

Kredi kartı ödemesinde sorun yaşadığınızda kredi kartınızın ait olduğu bankanın müşteri hizmetlerine ulaşarak kredi kartınızda limit sorunu, blokaj, online alışverişe açık olup olmaması, kart ailesinin özelliklerini taşıyıp taşımaması veya teknik bir problem olup olmaması konusunda bilgi almanızı rica ediyoruz. 

Kredi Kartımdaki Puanlarım ile Sitenizden Alışveriş Yapabilirmiyim?

Sitemizden kredi kartı puanlarınızı kullanarak alışveriş yapılamamaktadır.

Havale/Eft Yapılırken Ek Ücret Alınıyor mu?

Havale; aynı banka hesapları arasında yapılan para transferidir. Bankadan bankaya değişiklik gösterirken para transferlerinde EFT/HAVALE işlem ücreti alınmaktadır. 

Ürün Arızalı Çıkarsa Ne Yapmalıyım?

Aldığınız ürün hasarlı yada deforme olmuşsa bunun için Kargo firmasına Hasar Tespit Tutanağı tutturmanız gerekmektedir.
Ürünü teslim almadan önce gelen kargo elemanı ile birlikte kontrol ederek ürünün kolisinde hasar görmeniz durumunda Hasar Tespit Tutanağı tutturarak ürünü geri göndermeniz gerekmektedir.
Hasar Tespit Tutanağı olmadan teslim alınan ürünlerde değişim ve iade yapılamayacağı gibi hasardan/deformasyondan Purefrost.com.tr sorumlu değildir.

Kupon/Hediye Çeki Kullanımı Hakında Bilgi Alabilir miyim?

Size gönderilen Kupon/Hediye çekini ürünü sepete ekledikten sonra alışveriş sepetim kısmının alt tarafında “Hediye çeki kodunuzu kullanın” kutucuğuna girdiğinizde indiriminiz gerçekleşecektir.
Kupon/Hediye çeki kodunuz sadece Purefrost.com.tr’de geçerlidir. Herhangi bir indirim veya kampanya ile birleştirilemez, nakite çevrilemez. Kuponunuz belirlenen ürünlerde ve belirlenen şartlarda geçerlidir.   

Kargo Ücreti Ödeyecekmiyim?

Sitemizden yapacağınız alışverişlerde kargo ücretsizdir. Yapılan alışverişlerde anlaşmalı kargo şirketimizin ücreti olan işlem sırasında alışveriş tutarınıza eklenir.

Bazı dönemlerde gerçekleşecek kampanyalarda tüm ürünlerde kargo bedava uygulaması olabilir veya yine bazı dönemlerde tüm ürünlere kargo bedeli işlem sırasında tutarınıza eklenebilir. Tüm Kampanya ve değişiklikler Purefrost.com.tr tarafından düzenlenmektedir.

Hangi Kargo Şirketi İle Çalışıyorsunuz?

Sadece Mng Kargo ile çalışmaktayız.

Siparişim Kaç Günde Ulaşır?

Her ürün için kargoya veriliş tarihi farklılık göstermektedir. Aynı zamanda kargonun bulunduğunuz ilin coğrafi konumuna, hava durumuna,ve uzaklıklarına bağlı olarak değişmektedir. Örneğin Antalyanın merkezine 1 iş gününde kargo ulaşırken, Antalyanın Kaş ilçesine 2 gün içerisinde ulaşabilmektedir.

Yurtdışına Teslimat Yapılıyor mu?

Yurtdışına ürün gönderimi yapılabilir.

Kargo Beni Adreste Bulamaz ise Ne Olur?

Eğer teslim adresinde kimse bulunmaz ise, paketinizi almanız için kapınıza Kargo İhbar Notu bırakılır ve kargo şubeye geri getirilir. Şubeye getirilen kargolar 3 iş günü içinde şubeden teslim alınmalıdır. Belirtilen sürede teslim alınmaz ise kargo tarafımıza iade edilir. Tekrar gönderimini istemeniz halinde 0216 422 88 60 Müşteri Hizmetlerinden bize ulaşmanız gerekmektedir. 

Kargoya Verilen Siparişimi Nasıl Takip Edebilirim?

Ürün kargoya verildiğinde ve kargo takip numarası sisteme girildiğinde tarafınıza SMS veya E posta yoluyla bilgilendirme gelecektir. Eğer bu bilgi tarafınıza ulaşmaz ise sisteme üye girişi yaptıktan sonra siparişlerim sekmesinin altında kargo bilgileri kısmında Kargo Takip numarasını görebilirsiniz.  

Çanta su sızdırır mı?

Bu soğutucu su sızdırır yapıdadır. Soğutucunun iç kısmında yer alan nemin ya da suyun (yoğunlaşma etkisinde olduğu gibi) dikişlerin içinden sızması oldukça normal bir durumdur. Böylece soğutucunun iç kısmında istenmeyen su ya da nem birikiminin önüne geçilir.

Çantanın içine buz koyabilir miyim?

Thermo-Pure® Teknolojisiyle soğutulan yiyecek ve içecekleriniz için buza ihtiyaç yoktur. Purefrost soğutucu içerisinde buz saklamak isterseniz, buzu paketinden çıkarmadan koymanız tavsiye edilir.

Thermo-pure® paketlerini çanta gözlerine yerleştirmekte zorlanıyorum, fermuar kapanmıyor?

Thermo-pure® paketlerini buzdolabınızda dondururken, aşağıdaki gibi düz bir zemin üzerine koymanızı ve dondurmadan önce paketlerinde düz olmasını sağlamalısınız.

Çantanın ölçüleri nedir?

Dış Boyutlar (WxDxH)mm : 340x210x280
İç Boyutlar (WxDxH)mm: 310x180x250

Çantaya kaç adet kutu içecek sığdırabilirim?

24 Adet 33 cl Teneke kutuyu aşağıdaki gibi dik olarak yükleyebilirsiniz. 

16 Adet 50 cl Teneke kutuyu aşağıdaki gibi yatay olarak yükleyebilirsiniz. 

İade ve Değişim Süresi Kaç Gündür?

İade / Değişim süreniz ürünü teslim aldıktan itibaren 14 gündür.

Ürünümü İade Etmek İstiyorum Ne Yapmalıyım?

İade etmek istediğiniz ürün için sisteme üye girişi yaptıktan sonra Siparişlerim sekmesine giriş yapmanız gerekmektedir. Siparişlerim sekmesine giriş yaptıktan sonra   butonunu kullanarak iade veya değişim talebi oluşturmanız gerekmektedir.  Oluşturduğunuz iade talebinden sonra ürünlerin tamamını iade edecekseniz tarafınıza kesilen faturaların tamamını göndereceğiniz koliye eklemelisiniz. Eğer siparişlerinizden bir kısmını iade edecekseniz faturanın bir nüshasını gönderdiğiniz koliye eklemeniz gerekmektedir.

Ücret İadem Kaç Günde Yapılacak?

İade gönderiniz depomuza ulaştıktan sonra 7 iş günü içerisinde ücret iadeniz kredi kartı işlemlerinde alışveriş yapılan kredi kartına, havale / EFT işleminde bildireceğiniz IBAN numarasına yapılacaktır. Hafta sonları ve resmi tatil günleri iş günü değildir.

İade İçin Ürünleri Kargoya Verdim, İşlemim Ne Durumda?

İade süreci gönderimi sağladığınız günden itibaren değil, İade ettiğiniz ürünün depomuza ulaştığı tarihten itibaren başlar.

Siparişimi İade Ettim Geldi mi?

İade gönderisi sizin tarafınızdan gerçekleştirildiği için gönderimi sağladığınız “MNG Kargo” firmasından/şubesinden gönderi takip numarasını talep edebilirsiniz. Bu takip numarası ile gönderi takibinizi ve teslimat tarihini kontrol edebilirsiniz. 

Ücret İadem Yapıldığında Bana Bilgi Verilecek mi?

Ücret iadeniz gerçekleştiğinde üye olurken sisteme kaydettiğiniz mail adresinize bilgi maili gönderimi sağlanmaktadır.

Ücret İadem Neden Taksitli Yapıldı?

Taksitli alışverişinizin iade tutarının kartınıza taksitli yansıması bankanız ile ilgili bir durumdur. Bu konuda bankanız ile temasa geçmeniz gerekmektedir. 

Sorunuza cevap bulamadınız mı?

Daha fazla bilgi için lütfen bizimle iletişime geçin.

İletişim